Post by ranstubatopcsi on Feb 17, 2022 2:22:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Go Escape! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Go Escape! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke mynter hack ▞▞▞
▞▞▞ Go Escape! 2022 version ▞▞▞
Jeg liker spillet, men det står at se en video for å hoppe over nivået, men det hopper ikke engang over nivået, så de må fikse det. Bortsett fra det er spillet ganske kult
Kan ikke bli plaget med reklamene, men genialt spill..
Bra men skulle vært flere nivåer
det virker morsomt til å begynne med, men når du kommer til nivåene, setter de enten pigger for nær stedet du skal lande på, eller den neste baren du trenger å hoppe til er for langt til å nå.
Veldig hyggelig og like frustrerende til tider. Ser frem til nye nivåer blir laget.
CS:GO - Escape Silver - YouTube
Morsomt spill å spille når du har tid til å drepe, ikke er på wifi, eller ingenting annet høres morsomt ut. Det er et av favorittspillene mine, men de må legge til flere nivåer. Jeg anbefaler definitivt 'Go Escape!'.
Denne appen gir ingen forklaring på hvordan du spiller. det virker som det er designet for å få spilleren til å se annonser kontinuerlig, da det er den eneste måten å komme til neste nivå. Ikke kast bort tiden din på denne dumme appen, i hvert fall ikke før de gir instruksjoner.
Go Escape! Аркады zwqz
Games/Trivia - Top App Store Rankings for iOS - Sensor Tower
Go Escape! ארקייד kkz
Spillet er fint, men kontrollene er for dårlige..
dette spillet er morsomt, men hver gang jeg ser på en video for noen diamanter eller hopper, legger de bare inn i nivået uten ruter eller hopp, så vær så snill å fikse det =-{
Cat Escape! on the App Store
Dette var rett og slett fantastisk, jeg har aldri funnet et så perfekt spill, det var morsomt og raskt, samtidig som det tillot et fredelig miljø. Takk skal du ha!
Det var ok ikke bra tho ganske glitchy, men det holdt meg interessert ig
for mange annonser. hvis brettet ikke er over på 5 sekunder, tapte du. annethvert brett får du en annonse. annethvert tap får du en annonse. og annonsene lurer deg til å klikke og åpne Play-butikken.
Var moro i begynnelsen, men nylig når jeg trykker på skjermen for å få ballen til å sprette, skjer det ingenting. Det er også en bannerannonse nederst i spillet som må plasseres et annet sted. Jeg vet ikke hvor mange ganger når jeg trykker på skjermen jeg trykker på annonsen ved en feiltakelse, noe som får meg til å tape.
Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors PC port? :: Zero Escape ...
noen ganger når jeg trykket på skjermen, beveget ikke ballen seg. spesielt på nivå 152. det ville ikke fungere, og det gjorde meg veldig sint. hvis du ikke blir sint lett, vil jeg anbefale spillet. hvis du gjør det, ikke få det.
Dette spillet er det verste spillet som noen gang er laget. Hvorfor kan du spørre, vel for det første, når du hopper, dør du og når du trykker på det, står det at du ikke har trykket på det, så du dør. Hver gang du trykker på hopp over nivå-knappen, viser den deg tillegget, men det hopper ikke over nivået, så konklusjonen er at dette spillet er fryktelig.
Dette spillet er fantastisk. Det er vanskelige nivåer og det er veldig gøy 😝 å spille dette spillet. Først så jeg dette spillet i annonsen, og så lastet jeg det ned. Nå er det favorittspillet mitt ❣️. Dette er fordi jeg ga dette 5 stjerner 🔥🔥🔥🔥🔥dette er et bra spill Takk 🌈💖
For mye prøvde jeg å få ballen til å rulle til området, men for hardt 😐😐
Spillehall »; 빡치는 축구공 »; Nedlasting. 빡치는 축구공. Lastes Nå Ned. Du Laster Ned 빡치는 축구공 Apk Versjon ... Trap rooms: adventure 2020 · Go Escape!
veldig vanskelig og veldig glitchy jeg vil ikke anbefale også det er en fryktelig, men som er irriterende jeg er dette spillet er virkelig dårlig det er noe galt med dette spillet du må hoppe over hindringene og det er veldig vanskelig også er veldig glitchy jeg skal for å slette den👎👎👎👎👎👎👎
Likte dette spillet. Legger til at vi ikke er så påtrengende. Frustrerende til tider, som alle gode spill, men alltid oppnåelig.
Betalte $2,99 for å fjerne annonser og fortsatt viste annonser. Jeg lukket appen og startet på nytt. Den viste fortsatt annonser.
Thế giới Football League Thể thao sae
Virkelig bra strukturspill. Og kult grensesnitt. Såå... harde nivåer. Men liten ulempe er at vi trenger flere nivåer gutter.
Beklager den 1 stjernen, men appen din må ha en feil.Når du trykker for å sprette til neste trekk, får den aksjer (spretter IKKE, eller den bremser ned). Den har også en mulighet til å HOPPE nivå ved å se en annonse, etter å ha sett den, er du tilbake på samme nivå. PLS FIX eller jeg vil avinstallere, hvis jeg ikke kan flytte til neste nivå.
for mange annonser er spillet morsomt jeg bare hater hvordan spillet fortsetter å gi deg annonser for å få deg til å føle at du må betale det. den har så mange annonser at jeg hadde annonser etter hvert nivå. og hver gang jeg kom til, og traff, målstreken, ville det legge til og la meg ikke vinne etterpå. Jeg hater det faktum at den gjør det. men jeg elsker selve spillet
Go Escape! Аркаде twt
Fantastisk! Jeg har fullført alle nivåene så langt, noen av dem ga meg en utfordring, og det var akkurat det jeg ser etter i et spill. Så spent på de kommende nivåene!
FarmVille 2: Country Escape
Jeg trykker men det fungerer ikke
Mobil – Spill.no
hoppingen er veldig inkonsekvent
Dette spillet er så morsomt. Jeg spilte alle nivåer og det var veldig morsomt og enkelt. Spillet sier at de jobber og flere nivåer.
jeg elsker dette spillet, det er veldig morsomt, men det feiler, og når du trykker se en annonse for 30 diamanter, fungerer det ikke, og det fungerer heller ikke for å hoppe over et nivå, selv om jeg har funnet måter å finne ut av nivået på fordi jeg ikke kunne hoppe over det, men hvis det ble løst, er jeg sikker på at det ville få mange til å rangere spillet bedre, for som jeg sa før, er det veldig gøy hvis problemene jeg sa var løst, ville det vært 5/5
SÅ MANGE ANNONSER!!!! Annonser dukker opp når du passerer et nivå, de dukker opp når du mislykkes og må spille av et nivå på nytt, de dukker opp når du vil se en video for mynter (det er rimelig), men hvert trekk du gjør med dette spillet ber om ytterligere 30 -40 sekunder med annonser. jeg føler at øynene mine kommer til å blø! Jeg har sett SÅ mange på dette tidspunktet, jeg burde få kompensasjon! IKKE KALD UT TIDEN DIN PÅ DETTE SPILLET NÅR DET ER TUSENVIS AV ANDRE Å VELGE FRA. Spillet er så vidt underholdende.